سوفیاسوفیا، تا این لحظه: 6 ماه و 21 روز سن داره

Delbaremoon

و روز موعود..💕

1402/12/25 4:10
نویسنده : Maryam &hojjat&setayesh
90 بازدید
اشتراک گذاری

روز ۱۷مهر خونمون مهمون داشتیم ..

وقتی مهمونا رفتن ،ساعت ۱۲ شب رفتیم بخوابیم که یه دفه احساس کردم کیسه آبم پاره شد 😥 و به بابا حجت گفتم و بابایی گفت بریم بیمارستان ..

آبجی ستایش رو بیدار کردیم ‌ و ساک بیمارستانت رو برداشتیم ‌و خوشحال و خندان و البته نگران رفتیم بیمارستان مهر ..

و تو راه به مامان فاطمه زنگ زدیم که بیان بیمارستان،

من رفتم تو بخش زایمان بستری شدم ، اتاق خصوصی گرفتیم که بابا حجتم بتونه بیاد پیشم ، مامان فاطمه و خاله محدثه هم اومدن بیمارستان ،ولی شما نمیخواستی به این زودی تشریف بیاری🫠،واسه همین اونا و آبجی ستایش رفتن خونه و بابا حجت موند پیش من 😊..

تا صبح من نخوابیدم ولی شما نیومدی😒، 

ظهر شد و همه منتظر و بازم شما نیومدی ☹️

و عصر شد و خانوم دکتر نگران شد و گفت دیگه بهتره سزارین بشین😓 و

من سزارین شدم و من وقتی صدای گریه قشنگتو شنیدم گریه میکردم و خدا رو شکر میکردم که سالمی😍🥹😭

و وقتی گذاشتنت کنار صورتم فقط نگات میکردم و ذوق میکردم از اینکه انقد ناز و سفید و تو دل برویی 😍😍اولین چیزی که نظرمو جلب کرد پوست سفید و لطیفت بود و ابروهای مشکی و لپای گندت😋😍

بعدم که بردنت بیرون و بابا و آبجی و مامان فاطمه دیدنت و ابجی مهربونت بازم واست گریه شوق کرده بود😭😭

و این شد که شما اومدی به خانواده ما و ما چهار تا شدیم😍🫠👨‍👩‍👧‍👧و این زیباست 😍خیلیییی زیبا😍😍 

پسندها (4)

نظرات (3)

آویناآوینا
25 اسفند 02 14:42
دیر اما قدم نوذسیده مبارک
Maryam &hojjat&setayesh
پاسخ
ممنونم عزیزم😍
مامان افسانه و بابا محسنمامان افسانه و بابا محسن
25 اسفند 02 16:51
قدمش پراز خیرو برکت باشه واستون انشاالله❤️
Maryam &hojjat&setayesh
پاسخ
سپاسگزارم خدا کوچولوهای نازتون رو حفظ کنه واستون❤️
محمدمحمد
26 اسفند 02 11:33
قدمش مبارک باشه😍
ایشالله زیر سایه پدر و مادرش به بهترین جاها برسه😍
خیییییلی خیلی خوشحالم شدم برای خانواده خوشگلتون😘😍
Maryam &hojjat&setayesh
پاسخ
سپاسگزار مهرتون هستم🙏🏻❤️
شاد و موفق باشین همیشه🌸🌈
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به Delbaremoon می باشد